Загрузка в gamearter

задаем вопросы на любые темы о монетизации и продвижении

Сообщение Загрузка в gamearter
» 16 апр 2019, 17:26

Приветствую,
Подскажите пожалуйста,загрузил игру на gamearter.com
Скрин из мануала.
 
Изображение

Кусочек текста про эти блоки
 
6.2. Working with files structure
Mechanism for uploading files is build above Dropzone Open Source library.

Uploading files may be done by dropping files in your PC and moving them to DropZone area in GameArter

If your browser does not allow simple move & drop files mechanism, eventually the upload does not work as expected (e.g. inner folders are ignored), there is still possible to upload complete files inserted in .zip file.

New uploaded files automatically replaces files of the same filename. Cache is being cleared automatically during every file load.

Test the game button is available only if you are in a folder containing file index.html file (must be uploaded)

There is no possible to insert external links to body section. Load 3rd party links and libraries dynamically, if needed.
6.3. Creating universal index.html file

GameArter uses own-created GamePlayers designed purely for targeted platforms (a game runs in different gameplayer on every platform). For simple multi-player management, "files upload" section contain three textarea elements. Top area is designed for placing styles, middle area for placing game body elements, and the bottom for script elements. Once these text areas are filled, and this change saved, GameArter's gameplayers are created automatically on basis of data filled in text areas for style, body and script elements.

Сам Мануал
В блоках с кодом,что откуда туда вставлять не пойму((( В 3м js скрипты как понял а в первом css но его нет в файлах после экспорта
В 2м из html файла копировать несколько строчек,только с какой и до какой строчки.
Up
Создал css файл загрузил в первом блоке,в самом файле вписано <style type="text/css">
 
<link rel=stylesheet" href="style.css">

Второй блок вставил код из html
 
<div id="fb-root"></div>

<script>
// Issue a warning if trying to preview an exported project on disk.
(function(){
// Check for running exported on file protocol
if (window.location.protocol.substr(0, 4) === "file")
{
alert("Exported games won't work until you upload them. (When running on the file:/// protocol, browsers block many features from working for security reasons.)");
}
})();
</script>

<!-- The canvas must be inside a div called c2canvasdiv -->
<div id="c2canvasdiv">

В 3м подключил скрипты все js.
 
<script scr="c2runtime"></script>
<script scr="data"></script>
<script scr="jquery-2.1.1.min"></script>
<script scr="offline"></script>
<script scr="offlineClient"></script>
<script scr="sw"></script>

Изменения приняло,запускаю тест игры а оно постоянно выдает это и не запускает игру
 
Изображение

Может кто попробует добавить туды свою игру и скажет что получилось.
Так то должно работать,у них и плагин с их SDK к Construct 2 есть.
Аватара пользователя

Участник
Сообщений: 137
Я тут с 22 апр 2013
Репутация 14 [ ? ]


Вернуться в Вопросы, ответы и обсуждения

Сейчас эту тему просматривают

Зарегистрированные пользователи: нет зарегистрированных пользователей

Наверх